Sunday, November 4, 2007

Mer fritid!!

I morgen er min første søndag på en evighet med fri fra praksis, neste lørdag er min siste i pediatrisk praksis. En herlig følelse, men jeg er redd for at mesteparten av den fritiden må fylles med pugging til eksamener og finals (prøver som gjerne teller fra 20-40% av karakteren).

Har hatt kjærestebesøk og da fikk jeg tid til å nyte livet med reising til Kauai, en nydelig øy nordøst for Oahu (øya jeg bor på). Der svømte vi under 60-70 meter høye vannfall, hiket i tropisk regnskog, snorklet og kjørte rundt i enorme canyons. Det var veldig bra, og det gikk bedre enn forventet å kombinere skole og besøk (fikk leksehjelp:) Ellers fikk Gunnhild være med på avslutning med praksisgruppa mi, vi satt oss ved en lokal bar i Kailua 13:30 og kom hjem 01:30, så det var både hyggelig og ble ganske vått etterhvert (vi hadde mye å ta igjen etter 8 søndager på rad med praksis). Etter å ha vært her i 2,5 uke måtte Gunnhild dra tilbake til Oslo og jeg ble ensom her nede på øya, så nå får jeg se fremover og heller tenke på at vi flytter sammen i januar på Bislet!!

Adult health praksisgruppa mi (JP mangler).
Gunnhild og jeg ved Hanuma Bay.
Waimea Canyons på Kauai
Kauai

4 comments:

Unknown said...

I vil tebake te d!!! Men ska være flink å tenke positivt :) Snart kjem du heim te me igjen.

Love u!!

Synne Otilie said...

Flytte sammen! Så moro! Gleder meg allerede til innflyttingsfesten ;)
Så ut som du hadde en morsom halloween, blir gøy å høre om alt du har opplevd når du kommer hjem. Vel kanskje ikke alt, men noe av det!

Oppdrag Namibia said...

Jeg vil også til Hawaii og svømme under vannfall.. Ser ut som paradis på jord, Fredrik. Regner med det var herlig med besøk! Takk for bursdagshilsen, i januar braker det løs på Hio!!

Linda:-)

Ole-Martin said...

Du ser mycket bra ut. Är du från Turkiet eller?

:)