Wednesday, November 28, 2007

Tre av syv klasser ferdig og gavedryss:)

Ikveld ble jeg ferdig med Health Assessment Lab-klassen min så nå er det bare de 100% teoretiske klassene igjen... Fikk en avskjedsgave av en av de jeg gikk i klasse med faktisk: sukkerrør (sugarcane) fra Maui. Den skal skjæres i biter og deretter skal man nyte den ved å suge ut saften. Synes det var mye jobb for lite juice, men det føles sunnere enn å drikke andre sukkerdrikker...

Jeg bestilte meg en jakke som kom i posten idag, den er fyllt med gåsefjær (så nå stinker det gås på rommet mitt, håper det forsvinner snart) og når jeg i farten skulle fortelle hun ene jeg bor med hva den var fyllt med sa jeg goosebumps, altså gåsehud, så det var dagens lille feiloversettelse. Haha, en jakke fyllt med gåsehud tror jeg faktisk lukter ennå værre.

Dagens store overraskelse var at jeg fikk en flott selvlaget julekalender av kjæresten min:) Så nå kan jeg telle ned dagene til jeg setter meg på flyet hjem, med noe søtt og hemmelig i munnhulen!
Fikk også klare antydninger fra fedrelandet om at Morten kommer om litt over ei uke, så det kommer til å bli veldig bra. Henrik kommer førstkommende søndag så da blir det hyggelig selskap nesten helt frem til jeg drar hjem. Som tidligere nevnt så bor jeg ikke akkurat i leiligheten med den beste stemningen:p

No comments: